پست ثابت

  

  

یکی از جمعه ها جان خواهد آمد

به درد عشق درمان خواهد آمد

غبار از خانه های دل بگیرید

که بر این خانه مهمان خواهد آمد...                    

 



نظرات شما عزیزان:

amorous
ساعت17:25---17 مهر 1394
باران
میراث خانوادگی ما بود
.
کوچک که بودم…
از سقف خانه ی ما میچکید
بزرگ که شدم.
.
.
.
از ” چشمانم “


لبخندوامید
ساعت1:53---3 تير 1394
سلام
بسیار جالب و خواندنی بود
مرحبا سرکار خانم

پاسخ:سلام... مثل همیشه با لطفتون ما رو شرمنده میکنین...


امیرحسین
ساعت22:33---29 خرداد 1394
سلام دوست عزیسز وبلاگ خوب و پر محتوایی داری،برای افزایش بازدید وبلاگهامون میخواستم تبادل لینک داشته باشیم پس لطفا منو تو وبلاگت لینک کن و خبر بده که زود لینک بشی مرسی موفق باشی...

amorous
ساعت15:50---11 فروردين 1394
از زندگی نا امید نیستم

چون خدایی که بخاطر خندیدن گلها

آسمان را می گریاند

حتما روزی برای خنده من هم

کاری خواهد کرد...


amorous
ساعت23:21---8 فروردين 1394
یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند …
یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم …
یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …
یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …
کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …
یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !


amorous
ساعت20:47---22 اسفند 1393

◀مَن خُدآیے دآرَمـ ڪِ مَرآ مُخآطَبـ ▶

◀[ خآصـِ ]▶

◀خُودَش ڪَرده ▶


amorous
ساعت21:18---13 اسفند 1393
به "او" بگویید نگران شبهایم نباشد!
سکوتم,قرصهایم,لرزش دستانم و
"اشک چشمانم" همه هستند...!!!
تنها نیستم...!!!


amorous
ساعت21:29---30 بهمن 1393
خدایا من گناهی نکرده بودم

که اینک قلبی شکسته در سینه دارم . . .
گناه من چه بود که بازیچه دست این و آن بودم !

هر که آمد بر روی قلبم پا گذاشت و رفت

و حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد !


آریوبرزن
ساعت23:15---17 بهمن 1393
نگــار من که سفر کرده بــاز مــﮯ آید
چو مهر از پس ابرــﮯ فــراز مــﮯ ‌آید

از اینکه دیده به راهم چه غم که وقت نیــاز
عزیز بنده نوازم به نــاز مــﮯ آید

ملول نیستم از دست رفته چاره کــار
که دوش فال زدم چاره‌ســاز مــﮯ آید

دلم ز درد جدایــﮯ اگر چه افســردست
غمــﮯ مباد مرا دلنــواز مــﮯ آید

اگر چه کرده ز ســامره مخفیانه سفر
به صد شکوه ز ملک حجــاز مــﮯ آید

حقیقتــﮯ که جهان گشته بهر او بر پــا
زند ز ریشه نهاد مجــاز مــﮯ آید

به زاهد ــﮯ که ز دیدار دوست محــرومست
دهد به نیل حضورش جــواز مــﮯ آید


amorous
ساعت21:31---4 بهمن 1393
داره میره نمی دونه دیگه نفس نمی کشم

یادش نمونده که می گفت باهام می مونه تا ابد

دلم تموم غصه هاش و می نویسه خط به خط

حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه


سالمندان - خاطره
ساعت15:53---7 دی 1393
* * * * * * * * * * * *
ببخشید که این ستاره ها افتادن تو سایتتون ... آخه دنبال یه ماه می گشتند، منم به غیر شما کسی رو پیدا نکردم.
سلام دوست گلم. از تأخیرم در مراجعه به سایت زیبایتان عذر می خواهم. به زودی با مطالب جدید به روز خواهم بود. خوشحال می شوم به من سر بزنید. با تشکر/ خاطره
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم ...
نه برای نیاز ..
نه از روی اجبار ..
و نه از روی تنهایی ..
فقط برای این که "ارزش" دوست داشتن را دارد ...
http://salmandha.blogsky.com

پاسخ:سلام...ممنون از مطلب زیباتون.خواهش میکنم.


azizikish
ساعت9:15---9 آذر 1393
سلام، سلام
پاسخ:علیک سلام...همین!!!؟؟؟


رضا
ساعت14:43---6 آذر 1393
سلام مریم خانم خوشحالم که دوباره با ما آشتی کردی بابت حضورتون بسیااااااااااااار ممنون

پاسخ:سلام...مگه قهر بودم آقا رضا؟!!!


amorous
ساعت20:04---27 آبان 1393
دلتنگی
لبیک بر فاصله هاست !!!
قنوت می گیرم بر
چشم هایت و
سجده میزنم...
آغوشت را
تو خدای من باش
نماز ِ شب خواهم خواند
بر شبهایی که
مرا بر بندگی می نوازی
من مومن به بودن ِ توام...
پاسخ:مرسی امین جان! خیلی زیبا بود...


محب الزهرا (س)
ساعت0:26---26 آبان 1393
دل مرده ام،قبول! ولی آقای من/
یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن


amorous
ساعت21:41---22 آبان 1393
من همه تلاشم را میکنم


که حرفهای عاشقانه نزنم


اما پائیز....


اصلا بگذار هیچ نگویم


من حرف که میزنم


عاشقانه می شود


من نمیخواهم


اما می شود ...
پاسخ:زیبا بود...مرسی


amorous
ساعت21:12---19 آبان 1393
بعضی چیزا تا ابد توی ذهنتون حک میشه

اولین بوسه

اولین صبحی که توی آغوش کسی که دوس دارین بیدار میشین

اولین عشق

حواستون باشه با کسی بسازینش که بعدا داغون نشین !!!


amorous
ساعت21:08---19 آبان 1393
اگر افتخارت “دل شکستن” است،
به عزیزانت بگو برایت “اسپند” دود کنند…
اینبار “افتخار” که نه،
“حماسه” آفریدی.


amorous
ساعت21:06---19 آبان 1393
پــــای رفتــه را میتــوان برگــرداند

امـــا

دل رفــته راهـــــرگــز


amorous
ساعت20:54---18 آبان 1393
من هیچ کس رو ندارم مریم خانم .هیچ کس.
پاسخ:توکلمون به خدا باشه...خدا برامون همه کسه.


amorous
ساعت21:36---17 آبان 1393
غـــمـــگیـــنـــم

هـــمـــاننـــد دلـــقـــکـــی کـــه روی صـــحـــنه چشـــمـــش

بـه عـــشـــقـــش افتـــاد کـــه بـــا معـــشـــوقـــش

بـــه او میـــخـــنـــدد…


amorous
ساعت21:32---17 آبان 1393
بدترین شکل دلتنگی اینه که آدم پیش کسی که دوسش داره باشه ولی بدونه که







هیچوقت بهش نمیرسه.







بدترین شکل دلتنگی تموم کردن قشنگترین قصه زندگی با جداییه







بدترین شکل دلتنگی نداشتن یه همراه اون هم درسخت ترین شرایط زندگیه







بدترین شکل دلتنگی نادیده گرفتن قشنگترین احساس زندگیت یعنی عشقته...


rezahp
ساعت14:20---17 آبان 1393
سلام وب زیبایی دارید تو این روزای سرد پاییزی گرمای خاصی به ادم می ده.
خوشحال میشم به من هم سر بزنی.
این گلای مجازی هم تقدیم به خودت و وبت.
پاسخ:سلام...شما لطف دارین.حتما بهتون سر میزنم...ممنونم بخاطر گلها


amorous
ساعت20:04---16 آبان 1393
یه وقتایی باید رفت...اونم با پای خودت....باید جاتو تو زندگی بعضی ها خالی کنی!
درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه ولی بدون یه روزی یه جایی یــــــادت میوفتن که دیگه خیلی دیره...خیـــــلی..!!


amorous
ساعت20:54---6 آبان 1393
روی جســــــــــــــــدم کمتـــــر خـــــــاک بـــــریـــــزیـــــــد...!
بـــــاور کنیـــــــد ...
دیـــــــــگر بـــــرنمیـــــــــگــــــردم.. .!


sara
ساعت13:24---4 آبان 1393
سلام مریم جان مطالبت عالی بود موفق باشی یادت نره به منم سربزنی خوشحال میشم

azizikish
ساعت17:00---2 مهر 1393
امیدواریم لحظات خوبی را سپری نمایید

azizikish
ساعت14:38---1 مهر 1393


amorous
ساعت21:38---24 شهريور 1393
وقتی دستان تُـــــو در دست من باشد... ؛
دست را می بازم...!
حتی اگر تمام حکم های دل ،
در دست من باشد


azizikish
ساعت10:52---24 شهريور 1393
خوشحال میشم که بازم کامنت شمارو ببینم.آرزوی بهترینا برای شما

azizikish
ساعت14:30---12 شهريور 1393
پروفایل بعضی از این دخترا تو وبلاگاشون:

آرومم
صبورم
مهربون
دوست داشتنی
خانوم
از دروغ بدم میاد
وفادار


مجید
ساعت2:47---2 شهريور 1393
بیا
بیا ای عشق من.
بیا ببوسم چهره ات را ای قائم من.
بیا تا چشمانت از شدت گریه از این هم کوچکتر نشوند.
بیا قربانت شوم.


حانيه
ساعت18:03---29 مرداد 1393
عشق ینی:
اونقددوسش داری که حتی ازابرازعلاقه بقیه نسبت به خودت معذب میشی


amorous
ساعت22:45---28 مرداد 1393
همیشه خوشبختی در بودن نیست
شاید برای من مردن بهترین خوشبختی دنیاست
ازامروز برای نبودنم دعا کن
شاید درآسمان کسی آمین گوی این دعا باشد.


مجید
ساعت10:20---27 مرداد 1393
سلام. یه فیلم متاثر کننده تو وبلاگ گذاشتم.
خواهشن بیاید ببینید. نظر هم بذارید ممنون میشم


amorous
ساعت22:47---25 مرداد 1393
تو که میدانستی با چه اشتیاقی…

خودم را قسمت میکنم

پس چرا …

زودتر از تکه تکه شدنم…

جوابم نکردی…

برای خداحافظی…

خیلی دیر بود… خیلی دیر !


amorous
ساعت22:36---25 مرداد 1393
رؤيا آن چيزي نيست که شبها در خواب مي بينيد، رؤيا آن چيزي است که نمي گذارد شبها به خواب برويد.

پاسخ:واقعا همینطوره...


حانيه
ساعت23:10---24 مرداد 1393
سلام خانومي ادرسمو عوض كردم ميشه با اين ادرس لينكم كني
سلام...اینم که باز نمی شه!!!خب ببینین مشکل کجاست؟


amorous
ساعت14:07---24 مرداد 1393
می شنوی ؟ ؟ ؟

◘دیگر صدای نفسم نمی آید....

به دار کشیده مرا بغض نبودنت.........!♥ ♥




حانيه
ساعت13:41---23 مرداد 1393
يبار ديگه سعي كن ببين ميتوني بياي؟؟؟

مجید
ساعت13:21---23 مرداد 1393
سلام
وب بسیار زیبایی دارید.
لینک شدید.
پاسخ:سلام... ممنون از حضورتون.


حانيه
ساعت10:28---22 مرداد 1393
اشكالي نداره خانومي من هر وقت خواستم ميام برات نظر ميذارم

amorous
ساعت22:57---21 مرداد 1393
گــاهـے بــﮧ عـاشقــانـه هـاے בیـگراטּ



حَســـوבیمـ مـےشـَـوב . . .



آهـــاے ، ،



روزے مَـטּ نیــز بـا هَمیــטּ هـا



زمـــاטּ مـے گذرانــבَمــ ــ


حانيه
ساعت12:14---20 مرداد 1393
آدم های ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند ، برای همه هستند

آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد

عمرشان کوتاه است بس که هر کسی از راه می رسد

یا ازشان سو استفاده می کند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد

آدم های ساده را دوست دارم چون بوی ناب “آدم” میدهند
پاسخ:ممنونم حانیه جون!شعر زیبایی بود...لینک وبتون ظاهرا یه مشکلی داره.چون هر کاری می کنم باز نمی شه.


حانيه
ساعت18:22---19 مرداد 1393
سلام خانومي ب خاطر مادرت متاسفم وبت عاليه ب من هم خواستي سر بزن خوشحال ميشم دوست داررم
پاسخ:سلام...ممنونم عزیزم.ولی ظاهرا لینک وبت و بد گذاشتی چون باز نمی شه.لطفا دوباره بذار...


حانيه
ساعت18:21---19 مرداد 1393
سلامتی پسرایی که امسال فقط واسه مادرشون هدیه می گیرن ولی سال دیگه همسرشون هم بهش اضافه میشه...
سلامتی دخترایی که سال دیگه خودشون مادر شدن و طعمش رو می چشن...
و شادی روح مادرایی که پارسال بین ما بودن و امسال نیستن.
لایک نمیخواد فقط واسه به وقوع پیوستنشون یه صلوات بفرست
پاسخ:اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...ممنونم هانیه خانم عزیز!انشاالله که همینطور باشه...شادی و دلخوشی برای همه.


amorous
ساعت23:44---15 مرداد 1393
نخواب دنیا خسیسه

واسه کم آدمی خوب مینویسه

یکی لبهاش تو خوابم غرق خندست

یکی پلکاش تو خوابم خیسه خیسه
پاسخ:ممنون از حضورتون...


امیرمحمد
ساعت1:20---15 مرداد 1393
سلام آبجی مریم من شما رو به یک جشن تولد در وبلاگم دعوت می کنم
15 مردادمنظر نظرات خوبتون در وبلاگم هستم جشن تولد ؛آبجی فاطیما هست حتما حتما حتما بیاید


amorous
ساعت19:55---14 مرداد 1393
بعضــــے هــا رو ..



از یــہ جـــایــے بــہ بعــــﬤ



دیگــہ نمیــــتونــے بذاریشـــوלּڪــنار،..



شــﬤه نفســــ❤ــــت..



مگــــــہ اینکـــــہ ...!



قیـــﬤ زندگیــــت رو بزنــــے...!


مجید
ساعت6:49---12 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند

پاسخ:ممنونم....خیلی جالب و تاثیر گذار.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 29 آذر 1398برچسب:جمعه,مهمان, | 9:28 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.